"Jeesustelu"

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

"Jeesustelu"

ViestiKirjoittaja yksitie » 14.01.2019 15:56

EI Jeesus turhaan sanonut: "Ei jokainen, joka sanoo minulle; Herra, Herra!, pääse Taivasten valtakuntaan, vaan se,joka joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
Ylenpalttinen "jeesustelu" ei ole lähtöisin Jumalan Pyhästä Henkestä. Kavahtakaa "jeesustelua" jeesuksen korottamista.
Taivaallisen Isän tahdon tekeminen voi ainoastaan ihmisen pelastaa. Taivaallisen Isän tahdon tiellä ainoastaan Jumalan totuus paljastuu, kirkastuu.
Ja se totuus mikä on Jumalasta on aivan muuta kuin mitä monesta tuutista totuutena juliustetaan.
yksitie
Ylläpitäjä

Re: "Jeesustelu"

ViestiKirjoittaja yksitie » 16.01.2019 11:12

Jeesus ei itsekään itseään korottanut. Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Mutta Jeesus sanoi hänelle:"Miksi sanot minua hyväksi?Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin."
Jeesus sanoo: "Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne. Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin,kuin Isä on minulle sanonut."
"Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut."
yksitie
Ylläpitäjä

Re: "Jeesustelu"

ViestiKirjoittaja Zasha Zoey » 21.07.2020 15:54

Developed for full-time mommies not to mention innovative many mothers, getting do business from home internet jobs might be ideal. Unsurprisingly, with a newborn to keep up, you may possibly usually plan to choose for you to do business from home and have fun with being mom without the need of compromising ones own monthly take home. du home internet offer
Zasha Zoey

Paluu Ensimmäinen alueeni